Pages

Sunday, September 15, 2013

Michelle phan

Posted by ika sulaika at 9:16 PM


Siapakah .....


http://distilleryimage6.s3.amazonaws.com/3dc5b79c1cca11e39e7f22000aa821b6_6.jpg


Perempuan ni ada banyak jenis. Ada yang materialistik , ada yang gila timba ilmu , ada yang suka fesyen , makeup , lasak , cooking , design , poyo , skema , kampung girl dan memang banyak lagi! Majoriti perempuan memang suka pada cantik.

Cantik memang senang nak ungkap. Memang senang taip *macam aku ni*. Dan ~ Memang senang sangat lelaki nak nyampah , well kalau engkau tu jenis beriaOver. k. Cantik pon banyak skop dia. 

Berkenaan dengan Michelle Phan ni..... kalau ada yang masih tak kenal dia please stay infront your lappy/phone , shut up and read. k.

Apa yang aku tahu , dia ni seorang mekap artis yang berasal dari Amerika. Dan sekarang ini seorang bissnes girl. Dia usahawan dalam barang-barang mekap ciptaan dia sendiri yang diberi nama EM PRODUCT . Dia merantau dekat banyak negara untuk dapatkah ilham. Dari situ terhasil lah ... EM PRODUCT :) Secara ringkasnya , dia ni Beauty and Fashoin lover.

Em Michelle Phan - BODY1.png

macam pakai baju depan belakang je HAHAHAHA k diam
 Kisah hidup dia , boleh di katakan sadis tapi that not the point. Masa zaman 2007 , dia dah berjinak-jinak upload video tentang beauty dekat youtube. Kemudian , lancome USA bekerjasama dengan michelle untuk beberapa video dan kini dah ada EM PRODUCT

"Draw her life" can tell u everything so, check it out here because all the story in this video :



Video apa yang dia selalu upload ? 

Ada banyak! Yang pertama ofcourse lah makeup kan. Selain itu fashoin , kuku , confident. Senang cerita , tujuan dia untuk mengajak dan mengajar wanita yang low confident kat luar sana untuk menjadi macam perempuan lain. Wah sweet nya dia kan. Ada jugak dia upload short movie dan pastinya memang best lah kan. Rasa nak sepak2 je. Arghh. k dah. 

Dekat mana korang boleh contact dia ?


Banyak tips dia yang korang boleh apply. Aku rasa kita boleh ambik satu side positive dia and put in your life. Why i love her ? Emm , first sebab aku pon beauty and fashion lover ! Ofcourse lah kan. Second sebab video dia memang orang profesional buat. I mean bukan rakam sendiri. Dia edit-edit and her prob memang kene with her makeup.And lastly , sebab dia popular HAHAHAHAHA *gelak bapak setan*


0 comments on "Michelle phan"

Post a Comment

 

IKA SULAIKA Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal